خرید نهال گردو هارتلی
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو هارتلی

گردو هارتلی از رقم نهال های کشور آمریکا می باشد که برای مناطق سرد بسیار پیشنهاد شده است تا کاشته شود بسیار معمولی می تواند مناطق خشک را تحمل کند.قدرت رشد - بازدهی و باردهی عالی از گردو را دارد.

مشخصات نهال گردو هارتلی

اگر قصد خرید نهال گردو هارتلی را داشتید بهتر است بعد از این به نحوه کاشت و برداشت دقت لازم را داشته باشید.این نهال گردو در ارتفاعات تا 1200 متر از سطح دریا می تواند مورد کاشت قرار بگیرد.بهتر است رقم گرده افشان برای کاشت را در نظر داشته باشید.بهترین رقم فرانکوت و یا روند می باشد که به ازاز هر چند اصله نهال گردو بهتر است در میان ارقام قر ار بگیرد.

فاصله کاشت بسیار مهم است و وقتی به اندازه کافی باشد در نهایت ریشه ها با یکدیگر برخورد نکرده و شاخ و برگ ها برای هم مزاحمت ایجاد نمی کنند.بهتر است برای این رقم با توجه به یکسری از شرایط فاصله 8 در 8  یا 7 در 7 را در نظر بگیرید.

وزن این میوه چیزی حدود 13 گرم است.گردوهایی نسبتا درشت را تولید می کند.به بیماری و آفات مقاومت خوبی دارد که بیتشرین میزان مقاومت به بیماری بلایت و سیب می باشد.

می توانید آنرا در ارتفاع 2000 متر از سطح دریا مورد کاشت قرار بدهید.طعم فوق العاده ای دارد که به سرما زیر 5 درجه سانتی گراد تا 800 ساعت نیاز دارد.از خواص گردو می توان به آنتی اکسیدان و امگا اشاره کرد.دارای چربی اشباع نشده می باشد که برای بدن عالی است.

 





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر , نهال گردو فرنور ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: